miercuri, 12 decembrie 2007

Toate drumurile duc la Roma ...

Daca e sa ma iau dupa numarul de romani stabiliti in Italia as putea spune ca e o a doua patrie pentru noi. Dar sa vedem ce patrie. Una ca o mama vitrega, cred, de vreme ce ne trateaza discriminatoriu. Nu comentez legea puternic xenofoba referitatoare la posibilitatea expulzarii celor cu manifestari antisociale, pentru ca daca e ceva in neregula mai mult ca sigur ca UE vor sesiza si sanctiona Italia, ci eu vreau sa ma leg de dezvaluirea motivelor care au dus la aceasta campanie antiromaneasca.
Primul impuls, trebuie sa recunosc, a fost sa cred ca in lipsa de subiecte electorale primarul Romei, Walter Veltroni, a fabricat un subiect. Acum se dovedeste ca analiza mea a fost incompleta. Trebuia sa ma gandesc si la implicatiile financiare ale problemei, acestea nelipsind niciodata din ecuatie. Mea culpa, am uitat de bani ... mare scapare. Motivele financiare ale campaniei antiromanesti a Italiei sunt dezvaluite intr-un articol din Ziua (http://www.ziua.ro/display.php?id=230604&data=2007-12-12). Cutremurator. Am ajuns sa fim manipulati intr-un mod grotesc de niste afaceristi lipsiti de scrupule. Si iar ajungem la impotenta politica a conducatorilor nostrii, care imi lasa impresia ca se remarca prin lipsa de verticalitate.
Au adoptat pozitia aplecata ...

Niciun comentariu: